
Gra typu Pacman na konsoli bazującej na mikrokontrolerze Arduino UNO.
1. Płytka Arduino UNO lub kompatybilna
2. Shield SIC Game Console
Komputer PC z Arduino IDE
Pac-Man na Arduino z OLED i EEPROM Ten projekt to uproszczona wersja gry Pac-Man stworzona na platformę Arduino. Gra wyświetlana jest na ekranie OLED SSD1306 o rozdzielczości 128x64 piksele, a gracz steruje postacią za pomocą pięciu fizycznych przycisków. Celem gry jest zebranie wszystkich kropek znajdujących się na planszy, przy jednoczesnym unikaniu ducha, który porusza się losowo po mapie. Na ekranie wyświetlany jest również czas rozgrywki. Gracz może wpisać swoje inicjały. Gra posiada tablicę pięciu najlepszych wyników z możliwością ich przeglądania. Można też zmienić inicjały gracza bez resetowania całej gry. Sterowanie odbywa się za pomocą przycisków: cztery z nich odpowiadają za ruch Pac-Mana w górę, dół, lewo i prawo. Przyciskiem SW5 zatwierdza się wybór, restartuje grę oraz akceptuje wpisywane inicjały. SW6 pozwala na cofnięcie wpisywania inicjałów lub wejście i wyjście z tabeli wyników. Dodatkowy przycisk po lewej stronie umożliwia zmianę inicjałów w trakcie gry lub z poziomu ekranu końcowego.







Ustaw odpowiedni język programowania (ostatnia ikona powyżej)